• להתקשרות מהירה

אודותינו

רצינו לנצל את משבר המשכנתאות לטובת השקעה בנכסים בארה"ב בזמן השפל וקנינו מספר נכסים והשכרנו אותם בהצלחה מרובה - תוך התגברות על קשיים ביורוקטיים רבים שלא לדבר על המרחק. יצרנו קשרי עבודה ואמון עם נציגי הבנקים, עם ברוקרים של נכסים מעוקלים מבנקים, עם קבלנים ובמיוחד עם מנהלי נכסים ברחבי מטרו אטלנטה. חברים ביקשו שנשקיע גם עבורם, וכך לאט לאט, ובקצב מתגבר מצאנו את עצמנו עם חברה יזמית בעלת צוות מקומי דובר עבריתהמנהל ומטפל בנכסי משקיעים ישראלים באטלנטה. הצוות כולל גם ברוקרית אמריקאית מנוסה וקבלן המקצרים תהליכי בדיקה ורכישה ומנהלים את הנכסים לאחר מכן.

מרבית פעילות החברה מתקיימת באטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה שבה ניתן עדיין להשיג נכסי נדל"ן במחירי מציאה על אף עליית המחירים. החברה התמחתה ברכישת נכסים ישירות מהבנקים, שיפוצם השכרתם וניהולם באופן ישיר ובאמצעות קבלני משנה העובדים עם החברה כבר מספר שנים.

תחומי הליבה בחברה:
יזמות נדל"ן
רכישת בתים/נכסים מעוקלים, שיפוצם והשבחתם לטובת מכירתם ברווח בגין ההשבחה - בעיקר לקהל אמריקאי ("פליפ").

השכרה ונהול נכסים
החברה מאתרת נכסים ומשביחה אותם לצרכי קבלת שכר דירה גבוה. לחברה צוות המתמחה בהשכרה ובנהול הנכסים הנמצא דרך קבע באיזור, מכיר את החוקים, קיצורי הדרך וממקסם את הרווח ללקוחות החברה.

שותפויות "Multi-Family"
משקיעים רבים רואים בעין יפה התארגנות קבוצתית לרכישת נכסים מרובי בתים ("Multi Family") בשותפות. ההתארגנות מאפשרת בדרך כלל, תשואה גבוהה בהרבה מאשר נכס רגיל - מדובר בסדרי גדל של כ-20% תשואה לשנה לעומת כ-9% בנכס רגיל.  החברה משתתפת ומארגנת שותפויות אד הוק - ביחד עם משקיעיה/לקוחותיה - תוך ניצולך הקשרים שנוצרו עם הבנקים במטרו אטלנטה.